Voorwaarden

Als je een bestelling wilt plaatsen, stuur deze dan alsjeblieft naar info@vanrooijenfoodsolutions.nl. Zodra we je order verwerken, ontvang je altijd een bevestiging per e-mail. Je kunt een bestellijst gebruiken om te bestellen. Zorg ervoor dat je de bestellijst volledig invult en de artikelcodes toevoegt bij het bestellen. Ook kun je eventuele benamingen/referenties en opmerkingen toevoegen. We gaan standaard uit van een koude levering voor warme gerechten, maaltijden en buffetten, inclusief opwarminstructies. Warme levering in overleg, afhankelijk van de mogelijkheden.

  • Lunches, broodassortimenten & losse broodjes:

    Bestellen is mogelijk tot 14.00 uur , 1 werkdag van tevoren

  • Lunchsalades- en soepen, receptiehapjes, tafelgarnituren, Vers fruit en fruitspiesen:
    Bestellen is mogelijk tot 14.00 uur
    2 werkdagen van tevoren.
  • Maaltijden, buffetten, warme lunchgerechten en bbq’s:

    Bestellen is mogelijk tot 14.00 uur, 3 werkdagen van tevoren.

  • Tasty Togo en Lunchpakketten (muv. budget en basis);

    Bestellen is mogelijk tot 12.00 uur, 2 werkdagen van tevoren.

Natuurlijk horen we graag van tevoren over grote bestellingen. Eventuele wijzigingen kunnen tot drie werkdagen van tevoren worden doorgegeven. Voor lunchbestellingen op zaterdag dien je deze uiterlijk donderdag vóór 12:00 uur door te geven. Leveringen op zon- en erkende feestdagen zijn mogelijk in overleg en moeten uiterlijk vijf werkdagen vóór de levering worden aangegeven. Bij leveringen op zon- en erkende feestdagen wordt een extra toeslag van € 40,00 Excl. btw berekend.

Je kunt annuleringen telefonisch of per e-mail doorgeven. Let op! Als een bestelling om welke reden dan ook geheel of gedeeltelijk wordt geannuleerd, kunnen er kosten in rekening worden gebracht. We nemen alleen op werkdagen van maandag tot en met vrijdag annuleringen in behandeling. In het weekend zijn we niet op kantoor en behandelen we geen e-mailverkeer.

Voor adressen op onze route rekenen wij vaste bezorgkosten van € 12,50 excl. btw. Standaard leveren we koud. Warme levering is mogelijk in overleg. Voor levering van meubilair en andere zaken dan eten en drinken worden de transportkosten in overleg bepaald. Bij ontvangst van je bestelling controleer je samen met de chauffeur de volledige bestelling. Vervolgens onderteken je de afleverbon om de ontvangst te bevestigen. Als er niemand aanwezig is op de afleverlocatie om de ontvangst te tekenen, zal de chauffeur de bestelling zo goed mogelijk achterlaten.

We proberen onze bestellingen zoveel mogelijk in routes te leveren, wat kan leiden tot afwijkende aflevertijden ten opzichte van de door jou opgegeven tijd. We verzorgen lunchleveringen tussen 08.00 en 11.30 uur en borrel- en dinerleveringen tussen 08.00 en 15.00 uur. Afwijkende tijden zijn mogelijk in overleg, met eventuele extra kosten. Voor warme levering van maaltijden en buffetten leveren we deze 1 uur voor aanvang van het diner om vertraging door files en onvoorziene omstandigheden te voorkomen. Aflevertijden voor 07:00 uur en na 18:00 uur zijn in overleg en hiervoor geldt een toeslag van € 27,50 excl. btw.

Bestel je een product bij ons nadat onze besteltermijnen zijn verlopen, dan kijken we altijd eerst of dit mogelijk is, rekening houdend met onze planning, productie en transport. Het kan zijn dat we moeten besluiten om nee te zeggen. Als het wel lukt, rekenen we een vaste bijdrage voor de kosten en een variabele bijdrage voor het transport.

We halen de emballage en materialen op bij onze volgende levering of wanneer we in de buurt zijn. Dit doen we om milieuredenen; we halen emballage niet op op verzoek. Mocht dit onverhoopt toch nodig zijn, zullen we een bijdrage in rekening brengen.

Er is echter een uitzondering voor maaltijden, buffetten en soepketels. Deze proberen we zo veel mogelijk de volgende werkdag op te halen, mits dit binnen onze planning past. Het kan dus voorkomen dat de spullen iets langer bij jou blijven staan. Het is daarom van belang dat je onze materialen vaatwasserschoon en vrij van etensresten retourneert. Indien dit niet gebeurt, kunnen we eventueel kosten in rekening brengen.

Je dient vervolgens af te tekenen voor het ophalen. Bij breuk en/of ontbrekende items worden de emballage en materialen in rekening gebracht tegen de vervangingswaarde. Let op! Er moet een persoon aanwezig zijn op de retourlocatie om af te tekenen. Als dit niet het geval is, ligt het risico bij jou als opdrachtgever. Van Rooijen Catering is op dat moment niet verantwoordelijk voor eventuele kosten die ontstaan doordat materialen niet gevonden kunnen worden. Deze worden tegen aanschafwaarde doorberekend aan de opdrachtgever. Het ophalen van de bestelling gebeurt bij de volgende levering of anders in overleg.

Bij incidenteel en eenmalig maatwerk rekenen wij een toeslag van € 37,50 excl. btw.

Alle prijzen vind je terug in onze prijslijst. van Rooijen Foodsolutions behoudt zich het recht voor om tussentijds prijsaanpassingen te doen. Voor onze materialen rekenen we statiegeld, dat we crediteren bij het retour halen, meestal bij de volgende bestelling.

We factureren op maandagochtend voor de voorgaande week. Het kan voorkomen dat het statiegeld van je weekendbestelling nog niet is verrekend; dit wordt dan in de volgende week verwerkt.